Passa al contingut principal

Entrades

S'estan mostrant les entrades d'aquesta data: abril, 2014

DIADA DE SANT JORDI A BARCELONA I RUBÍ

Sant Jordi la Diada de l'alegria, la cultura, l'esclat de colors i de l'amor. Enguany jornada viscuda a Barcelona i Rubí. Desitjant tenir el meu lloc per signar llibres. A la fotografia superior l'Alcalde de Barcelona entrevistat en directe. Cara de felicitat envoltada d'un ambient espectacular. Com m'agraden els mitjans!! A la tarda passejada per Rubí per encomanar-me de l'ambient festiu de la població. A la fotografia inferior un moment de Nina en la signatura de llibres a Barcelona.

EXPOSICIÓ MONES DE PASQUA

T'agrada la xocolata ? Ets padrí? o,  T'agrada veure creacions efímeres? A la Pastisseria La Lyonesa de Rubí  hi ha una exposició de Mones de Pasqua. No sé quina m'agrada més. Us deixo tres fotos!

SENSACIONES: ¡ QUÉ FACIL ES CRITICAR!

Relájate He tenido la suerte de promocionar el SEAT Leon ST durante una semana y probarlo. El coche es genial, ya se han dicho cosas sobre él en este blog, pero lo que quiero destacar hoy en el post es el aprecio que algunas personas amigas hacen o dicen de nosotros sin pensar. Es facil criticar, pero es elaborado crear, vender y promocionar  un producto, un servicio o a tí mismo.También resulta complicado "escucharnos" porque lo que a tí te parece interesante o bueno, el que te ve, lee o sigue no tiene por qué pensar lo mismo. Me gusta escribir y diariamente pongo en Facebook una frase, participo en concursos y hago cuentos infantiles y cuentos para adultos sobre temática de crecimiento personal, entre otras cosas. Quien me sigue lo hace porque quiere igual que hago yo con mis amigos. Lo curioso son aquellas personas que te siguen en silencio, sin decir nada, sin poner " Me gusta", por ejemplo, y en un determinado momento lo hacen para criticar por u